tema :
Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 14 de junio de 2019 - 19h30

Presentación del llibru:"Pasaxeres de la nueche"

¿De qué falen les muyeres d'ún de los cuadros más famosos del sieglu xx cuando queden soles nel muséu? ¿Qué historia hai detrás d'esi mineru que baxa toles mañanes cantando a la mina? ¿Qué pasa pela cabeza d'una sicaria brasileña qu'afuega n'alcohol les llagues del so alma d'asesina? ¿A quién s'encomendaba'l xeneral napoleónicu que comanda les tropes franceses enantes d'entamar la batalla de la Ponte de Peñaflor, nel conceyu de Candamu?
«Lo que facemos quienes escribimos ye crear y criar personaxes pa nutrinos d'ellos, pa intentar deprender con ellos a esmarañar y a interpretar esos sentimientos y emociones que son el leitmotiv inalterable de la historia y de la humanidá: l'amor y l'odiu, el rencor y el perdón, el mieu y el valor, la esperanza y la desesperación, l'arguyu y l'arrepentimientu…», confiesa l'autor nel prólogu a esti volume.
Pasaxeres de la nueche recueye la meyor narrativa curtia de Francisco Álvarez, ganador de los premios Xosefa Xovellanos y de la Crítica d'Asturies cola so primera novela, Lluvia d'agostu, quiciabes el debú más sorprendente na lliteratura asturiana de los últimos años.

Organizado por Manglar

Tus comentarios

Información adicional y comentarios de los visitantes del sitio

Tus comentarios

Be the first to comment