tema : Asamblea
Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 13 de junio de 2019 - 19h

Xornaes escontra la represión

XUEVES 13 Y 20 DE XUNU: XORNAES ESCONTRA LA REPRESIÓN

Xueves 13:

Charla-asamblea a les 19:00 h na Plaza l'Humedal (Xixón).

Xueves 20:

Caravana antirrepresiva. Quedada a les 9:00 na Casa Sindical de Xixón. Faeremos un percorríu por estremaos Centros de Trabayu de Xixón n'apoyu a compañeres y compañeros que tán sufriendo dalgún tipu de conflictu.

Xinta "de traxe": De magar les 15:00 h. nel Solarón, delantre la Casa Sindical.

Manifestación dende los Xulgaos de Xixón. Con salida a les 19:00 h. dende esi puntu vamos percorrer les cais de la ciudá denunciando la represión escontra quien llucha.

En próximes feches vamos dir desgranando más detalles sobre estes xornaes.

Sufrimos perda de drechos y recibimos continues represiones nel campu llaboral, social y sindical, y énte les protestes polo insufrible de les estremaes situaciones aplíquennos una llexislación fecha a midía pa intentar caltenenos en silenciu, pero nun van consiguilo.

Tenemos que desixir la derogación inmediata d'estes Lleis represores y unes condiciones de vida dignes. Y tenemos que facer visible la difícil situación pela que tán pasando compañeres y compañeros, lo mesmo nel ámbitu sindical, llaboral o social.

Güei son elles o ellos, pero mañana puede ser cualesquiera. Tenemos que afrontar la llucha dende la perspectiva del apoyu mutuu.

L'ARMA DE LA OBRERA… ¡LA SOLIDARIDÁ!
ÉNTE LA REPRESIÓN… ¡LLUCHA Y SOLIDARIDÁ!

JUEVES 13 Y 20 DE JUNIO: XORNAES ESCONTRA LA REPRESIÓN

Jueves 13:

Charla-asamblea a las 19:00 h en la Plaza del Humedal (Xixón).

Jueves 20:

Caravana antirrepresiva. Quedada a las 9:00 en la Casa Sindical de Xixón. Haremos un recorrido por diferentes Centros de Trabajo de Xixón en apoyo a compañeras y compañeros que están sufriendo algún tipo de conflicto.

Comida "de traje": A partir de las 15:00 h. en el Solarón, frente a la Casa Sindical.

Manifestación desde los Juzgados de Xixón. Con salida a las 19:00 h. desde ese punto recorreremos las calles de la ciudad denunciando la represión contra quienes luchan.

En próximas fechas iremos desgranando más detalles sobre estas jornadas.

Sufrimos pérdida de derechos y recibimos continuas represiones en el campo laboral, social y sindical, y ante las protestas por lo insufrible de las diferentes situaciones nos aplican una legislación hecha a medida para intentar mantenernos en silencio, pero no lo van a conseguir.

Tenemos que exigir la derogación inmediata de estas Leyes represoras y unas condiciones de vida dignas. Y tenemos que hacer visible la difícil situación por la que están pasando compañeras y compañeros, ya sea en el ámbito sindical, laboral o social.

Hoy son ellas o ellos, pero mañana puede ser cualquiera. Tenemos que afrontar la lucha desde la perspectiva del apoyo mutuo.

EL ARMA DE LA OBRERA… ¡LA SOLIDARIDAD!
ANTE LA REPRESIÓN… ¡LUCHA Y SOLIDARIDAD!