tema :
Comentar (0)EnviariCalCompartir

miércoles 26 de junio de 2019 - 19h

Presentación de la campaña Xuiciu a Martín Villa

Presentación de la campaña "Xuiciu a Martín Villa"
Juicio a Martín Villa

Participen:
Andoni Txasko Díaz (Asociación Víctimas 3 de Marzo - Martxoak 3 elkartea)
Presen Zubillaga Auza (Iniciativa ciudadana Sanfermines 78 Gogoan! - SF78 Gogoan)
Miércoles 26 de xunu a les 19 hores

Palaciu de Valdecarzana (C/ Sol, 1), Avilés.

Entama: La Comuna d'Asturies (de la Coordinadora estatal d'Apoyu a la Querella Arxentina)

Rodolfo Martín Villa foi ún de los artífices principales de la política represiva contra'l movimientu obreru y social que reclamaba derechos y llibertaes nos primeros años de la Transición. Cuando él yera ministru cometiéronse crímenes tan graves como los de Vitoria-Gasteiz, selmana pro-amnistía, San Ferminos 78 y otros munchos socedíos a lo llargo y ancho del Estáu español. Naquel tiempu, n'Avilés, un trabayador d'Ensidesa recibió, pela espalda, un disparu de la policía cuando taba faciendo una pintada.

La llei d'Amnistía de 1977 garantizó la impunidá a tolos responsables de la represión. La iniciativa "Xuiciu a Martín Villa" quier denunciar esta situación y demandar nos tribunales del Estáu español les sos responsabilidaes civiles, polítiques y penales pol so papel naquellos años. Martín Villa yá ta imputáu nos tribunales d'Arxentina por crímenes contra la Humanidá.

Representantes de dos asociaciones que promueven esta iniciativa dende Vitoria-Gasteiz y Iruña vienen a Asturies a cuntanos los avances d'esta campaña. Precisamente dalgunos d'ellos acaben de volver d'Arxentina, onde presentaron una solicitú pa que los fechos de 1978 s'incluyan na conocida como querella arxentina qu'instruye la xueza María Servini.

********************************************************************

Rodolfo Martín Villa fue uno de los artífices principales de la política represiva contra el movimiento obrero y social que reclamaba derechos y libertades en los primeros años de la Transición. Cuando él era ministro se cometieron crímenes tan graves como los de Vitoria-Gasteiz, semana pro-amnistía, San Fermines 78 y otros muchos ocurridos a lo largo y ancho del Estado español. En aquel tiempo, en Avilés, un trabajador de Ensidesa recibió, por la espalda, un disparo de la policía cuando estaba haciendo una pintada.

La ley de Amnistía de 1977 garantizó la impunidad a todos los responsables de la represión. La iniciativa "Juicio a Martín Villa" quiere denunciar esta situación y demandar en los tribunales del Estado español sus responsabilidades civiles, políticas y penales por su papel en aquellos años. Martín Villa ya está imputado en los tribunales de Argentina por crímenes contra la Humanidad.

Representantes de dos asociaciones que promueven esta iniciativa desde Vitoria-Gasteiz e Iruña vienen a Asturies a contarnos los avances de esta campaña. Precisamente algunos de ellos acaban de volver de Argentina, donde presentaron una solicitud para que los hechos de 1978 se incluyan en la conocida como querella argentina que instruye la jueza María Servini.

Organizado por La Comuna d'Asturies y 2 personas más