Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 11 de julio de 2019 - 19h

Sálvame del falocentrismo cultural

Primas y vecinas! 🙋♀️🙅♀️ Tenemos el placer de presentaros otra edición de La Amagüeta: "Sálvame del falocentrismo cultural", esta vez en la Semana Negra.
¿por qué no conocemos a las mujeres que forman parte de la historia de la Semana Negra😡?; ¿cuál es el papel de la cultura en la representación femenina🦹♀️?; ¿qué representaciones pueden ser transformadoras?; ¿son algunas referentes actuales realmente feministas?; ¿es una decepción que Daenerys Targaryen sea una villana🤷♀️?; ¿por qué solo hay señores poniendo música en nuestros bares incluso con playlists desactualizadas🤯?; ¿dónde estamos las mujeres jóvenes de Asturias en la cultura😳?
De esto y mucho más con sorpresas, unas copinas de vino 🍷 🍷 , y mucho style fañagüetero vamos a hablar y reflexionar el jueves 11 de julio a partir de las 19.00 con muyeres interesantes y del panorama cultural.

Y después… ¡¡Sálvame perreando! Lo vamos a mover mucho con el freestyle sabroso de Perrea&Combate DJ Set.

Este verano debatimos, reflexionamos, perreamos y...tomamos el poder? 😏
Nos vemos, amiguis! .
.
.

Primes y vecines!🙋♀️🙅♀️
Tenemos el pacer de presentavos otra edición de L'Amagüeta: "Sálvame del falocentrismu cultural", esta vez na Selmana Negra.
¿Por qué nun conocemos les muyeres que formen parte de la Hestoria de la Selmana Negra 😡? ¿cuálu ye'l papel de la cultura na representación femenina🦹♀️? ¿qué representaviones pueden ser tresformadores? ¿son dalgunes referencies actuales bramente feministes? ¿ye una decepción que Daenerys Targaryen sea un villana🤷♀️? ¿por qué solo hai señores ponienfo música nos nuesos chigres, hasta con playlists desactualizaes🤯? ¿ónde tamos les muyeres más nueves d'Asturies na cultura😳?
D'esto y muncho más con sorpreses, unes copines de vinu🍷🍷 y munchu style fañagüeteru vamos falar y reflexonar el xueves 11 de xunetu a partir de les 19:00 con muyeres interesantes y del panorama cultural.

Y depués... ¡¡Sálvame perreando!! Vamos mover la cadarma con muncho freestyle sabrosu de Perrea&Combate DJ Set.

Esti branu debatimos, reflexonamos, perreamos y... garramos el poder?😏
Vémonos, amiguis!