tema :   el más visto
Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 5 de octubre de 2019 - 19h

Presentando "Depués d'Ochobre" nel 85 aniversariu del 34

Convidámosvos a la presentación de la nuesa campaña de crowdfunding pa "Depués d'Ochobre", el primer xuegu de rol n'asturianu y el primeru sobre les posibles consecuencies del ésitu de la Revolución Asturiana.

Cataluña aguanta'l 5 d'ochobre, l'exércitu español divídese en dos (un frente asturianu y otru catalán) y tien menos recursos p'acabar coles posiciones mineres n'Asturies y nel nore de Llión, que son quién a resistir. Énte esta resistencia n'Asturies y Cataluña, la fuelga xeneral declárase n'otres ciudaes españoles. El gobiernu de Lerroux conxela les posiciones nel frente asturianu pa poder reprimir meyor los disturbios y el gobiernu revolucionariu d'Asturies, al mandu de Belarmino Tomás, viendo que la situación ye insostenible, pide l'ingresu na URSS. Stalin aceuta y el destín d'Asturies cambia pa siempre.

Depués d'Ochobre plantega un xuegu nel que los xugadores son axentes del KGB que tienen que descubrir espíes americanos, franceses, británicos y hasta franquistes nes cais y pueblos d'Asturies o bien, da-y la vuelta y permite que seyan axentes enemigos infiltraos nel suelu soviéticu, exiliaos españoles o miembros de les fuercies especiales soviétiques "spetsnaz".

Pa facelo posible, precisamos del sofitu económicu de les persones que nagüen por poder xugar y esfrutar d'un xuegu asina, por eso presentamos la nuesa campaña de crowdfunding n'El Manglar el prósimu 5 d'Ochobre, 85 aniversariu de la Revolución Asturiana..

LOS ASISTENTES VAN TENER UN REGALÍN (HASTA FIN D'ESISTENCIES)

-----

Cataluña aguanta el 5 de octubre, el ejército español se divide en dos (un frente asturiano y otro catalán) y tiene menos recursos para acabar con las posiciones mineras en Asturias y el norte de León, que aguantan y resisten. Ante esta resistencia en Asturias y Cataluña, la huelga general se declara en otras ciudades españolas. El gobierno de Lerroux congela las posiciones en el frente asturiano para poder reprimir los disturbios y el gobierno revolucionario de Asturies, al mando de Belarmino Tomás, viendo que la situación es insostenible, pide el ingreso en la URSS. Stalin acepta y el destino de Asturies cambia para siempre.

Después de Octubre" plantea un juego en el que los jugadores son agentes del KGB que tienen que descubrir espías americanos, franceses, británicos y hasta franquistas en las ciudades y pueblos de Asturias, o bien darle la vuelta y permitirles que sean agentes enemigos infiltrados en suelo soviético/asturiano, exiliados españoles o miembros de las fueras especiales soviéticas "spetsnaz".

Para hacerlo realidad, necesitamos del apoyo económico de las personas que quieran poder jugar y disfrutar de un juego así, por eso presentamos nuestra campaña de crowdfunding en El Manglar, en Uviéu, el próximo 5 de Octubre, 85 aniversario de la Revolución Asturiana.

LOS ASISTENTES TENDRÁN UN REGALÍN (HASTA FIN DE EXISTENCIAS)

Organizado por Nicolás Bardio y Manglar