Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 18 de octubre de 2019 - 17h

Concentración contra los Premios princesa d'Asturies

VIENRES 18 D'OCHOBRE A LES 17 H NA PLAZA DE LA ESCANDALERA D'UVIÉU, CONCENTRACIÓN ESCONTRA LOS PREMIOS PRINCESA.

Un añu más tenemos que tar faciendo ruíu escontra los Premios Princesa. Nun queremos nin Reis, nin Princeses, nin Borbones, nin Fartones faciéndo-yos la corte. Son munches les inxusticies que vive la clase obrera asturiana y que nun creemos en cuentos. Nun queremos nin una monarquía nin una clase política corrupta y represora.

Mientres les clases privilexaes quieren dar una imaxen de normalidá y prosperidá el pueblu asturianu tién la obligación d'amosar l'Asturies real. Aquella na que 1 de cada 4 asturianes y asturianos tán na probeza o en riesgu d'ella, l'Asturies del 25% de desempléu crónicu, na que atopar un trabayu nun te asegura algamar una vida digna, na que les y los trabayadores perdieron el poder alquisitivu que tiníen demientres una minoría privilexada nun para d'acumular capital. L'Asturies na que la mocedá énte la falta d'expeutatives de futuru vése obligada a la migración, na que, a quien quedamos y lluchamos escontra estes y otres inxusticies mos reprimen.

Esa Asturies del deterioru de los Servicios Públicos y les privatizaciones en beneficiu d'unos pocos y poques, esa na que los drechos como pueblu, ca vegada más, vénse pisoteaos...

Los Premios Princesa d'Asturies son un escaparate paradigmáticu que pon de relieve esti contraste y nos revela l'artificiu si ponemos güeyu críticu. De cara a la galería un exerciciu pa premiar los meyores valores de la humanidá, ensalzar el talentu y alabar el méritu creativu, cultural, científicu, deportivu... Per detrás de la cortina: llaváu de cara de la propia monarquía al serviciu de les empreses del IBEX 35, de los sos escándalos y corrupciones. Ente les empreses del IBEX 35 podemos atopar a les y los patronos de la fundación organizadora de los premios y que comparten cola monarquía mesmos valores, intereses y carauterístiques. D'ehí la so alianza de tres décades: herencia xenealóxica del poder y la riqueza, opresión heteropatriarcal, reformes llaborales, desagospios, privatizaciones, esplotación global de la clase trabayadora con cuantos menos drechos meyor, vulneración de drechos humanos per tou'l planeta, esplotación xabaz de los recursos naturales, puxu y sofitu de lleis escontra les llibertaes civiles como la llei mordaza o les lleis antiterroristes... pack integral del capitalismu más modernu y xabaz: economía y cultura neolliberal.

La propia protesta de los últimos años visibiliza la persecución de la disidencia y la llibertá d'espresión. Namás se permite averase a les primeres fileres a les capes privilexaes súbdites y sumises dimpuestes a babosear a les y los garantes de la desigualdá que sostién los sos privilexos. Pal restu, marxinación, aisllamientu, cordón policial, la porra nuna mano y les esposes na otra.

La estratexa del eventu: una cuidadosa esbilla de premiaos y premiaes de corte humanista, social, científicu, cultural y deportivu, col que acallar toa crítica y protesta confundiendo al pueblu. Son les propies carreres yá consagraes de les persones premiaes les que dan prestixu a la institución monárquica y les y los sos patronos. Un trucu cenciellu, pero eficaz.

A la fin, una gala de premios pa maquillar la fealdá y engañar al pueblu. Por eso un añu más volvemos a llamar a les clases trabayadores, populares, a les desheredaes del sistema, a les que quieren drechos llaborales y sociales envede reis. A les invisibles. A les que quieren el repartu equitativu de la riqueza. A les que quieren acabar cola violencia escontra les muyeres y el patriarcáu. A les que se esmolecen pola situación ecolóxica del planeta, polos drechos humanos y por una convivencia pacífica y braeramente democrática.

A toes elles convocámosles a manifestase en pie, como pueblu dignu y llibre polos nuesos drechos individuales y coleutivos. A visibilizase.

¡QUE COLEN!

VIERNES 18 DE OCTUBRE A LAS 17 H EN LA PLAZA DE LA ESCANDALERA D'UVIÉU, CONCENTRACIÓN CONTRA LOS PREMIOS PRINCESA.

Un año más tenemos que estar haciendo ruido contra los Premios Princesa. No queremos ni Reyes, ni Princesas, ni Borbones, ni Fartones haciéndoles la corte. Son muchas las injusticias que vive la clase obrera asturiana y que no creemos en cuentos. No queremos ni una monarquía ni una clase política corrupta y represora.

Mientras las clases privilegiadas quieren dar una imagen de normalidad y prosperidad el pueblo asturiano tiene la obligación de mostrar la Asturies real. Aquella en que 1 de cada 4 asturianas y asturianos están en la pobreza o en riesgo de ella, la Asturies del 25% de desempleo crónico, en la que encontrar un trabajo no te asegura alcanzar una vida digna, en la que las y los trabajadores han perdido el poder adquisitivo que tenían mientras una minoría privilegiada no para de acumular capital. La Asturies en la que la juventud ante la falta de expectativas de futuro se ve obligada a la migración, en la que, a quienes nos quedamos y luchamos contra estas y otras injusticias nos reprimen.

Esa Asturies del deterioro de los Servicios Públicos y las privatizaciones en beneficio de unos pocos y pocas, esa en la que los derechos como pueblo, cada vez más, se ven pisoteados...

Los Premios Princesa de Asturias son un escaparate paradigmático que pone de relieve este contraste y nos revela el artificio si ponemos ojo crítico. De cara a la galería un ejercicio para premiar los mejores valores de la humanidad, ensalzar el talento y alabar el mérito creativo, cultural, científico, deportivo... Por detrás de la cortina: lavado de cara de la propia monarquía al servicio de las empresas del IBEX 35, de sus escándalos y corrupciones. Entre las empresas del IBEX 35 podemos encontrar a las y los patronos de la fundación organizadora de los premios y que comparten con la monarquía mismos valores, intereses y características. De ahí su alianza de tres décadas: herencia genealógica del poder y la riqueza, opresión heteropatriarcal, reformas laborales, desahucios, privatizaciones, explotación global de la clase trabajadora con cuantos menos derechos mejor, vulneración de derechos humanos por todo el planeta, explotación salvaje de los recursos naturales, impulso y apoyo de leyes contra las libertades civiles como la ley mordaza o las leyes antiterroristas... pack integral del capitalismo más moderno y salvaje: economía y cultura neoliberal.

La propia protesta de los últimos años visibiliza la persecución de la disidencia y la libertad de expresión. Solo se permite acercarse a las primeras filas a las capas privilegiadas súbditas y sumisas dispuestas a babosear a las y los garantes de la desigualdad que sostiene sus privilegios. Para el resto, marginación, aislamiento, cordón policial, la porra en una mano y las esposas en otra.

La estrategia del evento: una cuidadosa selección de premiados y premiadas de corte humanista, social, científico, cultural y deportivo, con el que acallar toda crítica y protesta confundiendo al pueblo. Son las propias carreras ya consagradas de las personas premiadas las que dan prestigio a la institución monárquica y sus patronos. Un truco sencillo, pero eficaz.

En definitiva, una gala de premios para maquillar la fealdad y engañar al pueblo. Por eso un año más volvemos a llamar a las clases trabajadoras, populares, a las desheredadas del sistema, a las que quieren derechos laborales y sociales en vez de reyes. A las invisibles. A las que quieren el reparto equitativo de la riqueza. A las que quieren acabar con la violencia contra las mujeres y el patriarcado. A las que se preocupan por la situación ecológica del planeta, por los derechos humanos y por una convivencia pacífica y verdaderamente democrática.

A todas ellas las convocamos a manifestarse en pie, como pueblo digno y libre por nuestros derechos individuales y colectivos. A visibilizarse.

¡QUE SE VAYAN!