Comentar (0)EnviariCalCompartir

miércoles 11 de diciembre de 2019 - 19h

Concentración Xuiciu a Martín Villa

Miércoles 11 d'Avientu 19 Hores
Delantre del Teatru Campoamor
Entamen:
La Comuna d'Asturies
Asturias Famyr

Esti miércoles 11 d'avientu, l'ex-ministru franquista Rodolfo Martín Villa foi citáu a declarar pola xueza arxentina María Servini de Cubría como imputáu na querella que se sigue nel so xulgáu por xenocidiu y/o crímenes de lesa humanidá cometíos pol franquismu.
La so imputación vien dada pol papel relevante que, como ministru, tuvo nes muertes provocaes pola policía y fuercies paramilitares baxo'l so mandatu: 3 de marzu en Vitoria-Gasteiz, II Selmana pro-amnistía n'EuskalHerria, Sanferminos de 1978 en Pamplona, asesinatos en Madrid d'Arturo Ruiz y Mari Luz Nájera.
Amás de los anteriores y tamién nel so mandatu, cometiéronse más de 80 crímenes a lo llargo y ancho del Estáu español en manifestaciones, concentraciones, detenciones con tortures, asesinatos a sangre frío, desapariciones: Madrid (Matanza d'Atocha, Agustín Rueda…), casu Scala, Málaga (Manuel José García Caparrós), Tenerife, Alacant, Barcelona, Euskadi…
Martín Villa afirmó reiteradamente que va comparecer énte la xueza Servini, que nada tien qu'esconder.
Martín Villa ye ún de los más claros esponentes de la dictadura franquista, el fraude de la transición y l'heriedu de tolo anterior: xefe nacional del SEU, secretariu xeneral del Sindicatu Vertical, procurador en Cortes, gobernador civil de Barcelona, ministru de Rellaciones Sindicales y del Interior. Políticamente transitó de les más altes instancies del Movimientu Nacional a la UCD, Alianza Popular y al Partíu Popular.
Más alantre foi pioneru na política de "puertes xiratories": presidente d'Endesa y Sogecable, conseyeru del Sareb (el "bancu malu" creáu por Rajoy pa saniar la Banca) y, anguaño, a los sos 84 añinos, conseyeru de Técnicas Reunidas (IBEX 35). A la fin, como premiu a la so trayectoria exemplar, nel 2013 nomáronlu miembru de la Real Academia de Ciencies Morales y Polítiques. ¡Ver pa creyer

El próximo miércoles 11 de diciembre, el ex ministro franquista Rodolfo Martín Villa ha sido citado a declarar por la jueza argentina María Servini de Cubría como imputado en la querella que se sigue en su Juzgado por genocidio y/o crímenes de lesa humanidad cometidos por el franquismo.
Su imputación viene dada por el papel relevante que, como ministro, tuvo en las muertes provocadas por la policía y fuerzas paramilitares bajo su mandato: 3 de marzo en Vitoria-Gasteiz, II Semana pro-amnistía en EuskalHerria, Sanfermines de 1978 en Pamplona, asesinatos en Madrid de Arturo Ruiz y Mari Luz Nájera.
Además de los anteriores y también durante su mandato, se cometieron más de 80 crímenes a lo largo y ancho del Estado español durante manifestaciones, concentraciones, detenciones con torturas, asesinatos a sangre fría, desapariciones: Madrid (Matanza de Atocha, Agustín Rueda…), caso Scala, Málaga (Manuel José García Caparrós), Tenerife, Alacant, Barcelona, Euskadi…
Martín Villa ha afirmado reiteradamente que comparecerá ante la jueza Servini, que nada tiene que ocultar.
Martín Villa es uno de los más claros exponentes de la dictadura franquista, el fraude de la transición y la herencia de todo lo anterior: jefe nacional del SEU, secretario general del Sindicato Vertical, procurador en Cortes, gobernador civil de Barcelona, ministro de Relaciones Sindicales y del Interior. Políticamente transitó de las más altas instancias del Movimiento Nacional a la UCD, Alianza Popular y al Partido Popular.
Más adelante fue pionero en la política de "puertas giratorias": presidente de Endesa y Sogecable, consejero del Sareb (el "banco malo" creado por Rajoy para sanear la Banca) y, este año, a sus 84 añitos, consejero de Técnicas Reunidas (IBEX 35). Finalmente, como premio a su ejemplar trayectoria, en 2013 fue nombrado miembro de la Real Academia de Ciencias Morales y Políticas. ¡Ver para creer!

Organizado por La Comuna d'Asturies