tema :
Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 28 de diciembre de 2019 - 12h30

Presentación Calendariu Bujarra + Conciertos

AST:
YÁ TENEMOS FECHA DE PRESENTACIÓN DEL CALENDARIU
Esti 28 d'avientu vamos tar en La Raposa presentando'l proyectu del Calendariu 2020, que vais poder mercar de magar nesi eventu! Amás, van vese les fotos del calendariu (y dalguna otra más) y vamos falar un pocu de los proyectos que tenemos en marcha nel colectivu pa los meses vinientes, nun alderique abiertu onde se van recoyer les vuestres idees, comentarios y propuestes que queráis facenos.
Pero nun too va ser aconceyar, tamién vamos cuntar pa la sesión vermú colxs artistxs disi/residentxs del colectivu, con música en directu y performance dende la disidencia sexual y de xéneru pa finar l'añu.
Artistxs:
- Pabla Bling
- juliana
- lazaro.exe

Díi peñando les peluques. Vémonos na Raposa (C/ Carpio 8-10 baxu, Uviéu) el sábadu 28 de magar les 12.30.

CAST:
YA TENEMOS FECHA DE PRESENTACIÓN DEL CALENDARIU
Este 28 de diciembre estaremos en La Raposa presentando el proyecto del Calendariu 2020, que podréis empezar a comprar en ese mismo momento! Además proyectaremos las fotos del calendario (y alguna otra más) y hablaremos un poco de los proyectos en mente del colectivo para los próximos meses en un alderique abierto donde recogeremos las ideas, los comentarios y las propuestas que os parezca relevante hacernos.
Y como no todo van a ser asambleas, vamos a amenizar la sesión vermú con les artistas disi/residentes del colectivo: música en directo y performance desde la disidencia sexual y de género para terminar el año.
Artistes:
- Pabla Bling
- juliana
- lazaro.exe
Vete peinando la peluca, que nos vemos en La Raposa (C/ Carpio 8-10 Bajo, Uviéu) el sábado 28 a partir de les 12.30.

Organizado por Bujarra_AST y Cervecería La Raposa