Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 30 de enero de 2020 - 19h30

Manifestación en defensa de lo público:Pensiones-Sanidá-Servicios Sociales

QUE NUN NOS MATEN ENANTES DE TIEMPU

El xueves 30 de xineru tenemos una xornada de MOVILIZACIÓN, pela mañana CONCENTRACIÓN n'Uviéu delantre la Xunta Xeneral a les 12 hores y pela tarde MANIFESTACIÓN en Xixón a les 19:30 hores con salida dende la Plaza l'Humedal y finalización delantre la Seguridá Social na Plaza'l Carmen.

Ye una movilización coordinada a nivel de tou l'Estáu, n'Euskal Herria convoquen fuelga xeneral y nos estremaos territorios van facese concentraciones y manifestaciones. N'Asturies convocamos conxuntamente CSI, CGT, SUATEA y CNT.

Socialmente ye INACEPTABLE que les instituciones del Estáu permitan que unos pocos se enriquezan cada vuelta más a costa de les necesidaes de la mayoría y faigan negociu al traviés de les polítiques públiques.

Resulta INACEPTABLE l'estudiáu deterioru de tolo público, y correspuéndenos a toes y a toos el revertir esta situación, ye responsabilidá de toes y toos, de pensionistes, de la mocedá… de tola clase trabayadora'l movilizase pa desixir fechos. Pa desixir cambios inmediatos.

Necesitamos enllenar les cais en defensa del Sistema Públicu de Pensiones, de la Sanidá, de l'Ayuda a Domiciliu y de los Servicios Sociales si nun queremos que too acabe en manes de corporaciones privaes pa que faigan negociu a costa nuestra y finalmente tengamos tanta salú y tanta atención como podamos pagar, dalgo que nun podremos facer.

O nos movemos o mátennos enantes de tiempu.

QUE NO NOS MATEN ANTES DE TIEMPO

El jueves 30 de enero tenemos una jornada de MOVILIZACIÓN, por la mañana CONCENTRACIÓN en Uviéu delante de la Junta General a las 12 horas y por la tarde MANIFESTACIÓN en Xixón a las 19:30 horas con salida desde la Plaza del Humedal y finalización delante de la Seguridad Social en la Plaza del Carmen.

Es una movilización coordinada a nivel de todo el Estado, en Euskal Herria convocan huelga general y en los diferentes territorios se harán concentraciones y manifestaciones. En Asturies convocamos conjuntamente CSI, CGT, SUATEA y CNT.

Socialmente es INACEPTABLE que las instituciones del Estado permitan que unos pocos se enriquezcan cada vez más a costa de las necesidades de la mayoría y hagan negocio a través de las políticas públicas.

Resulta INACEPTABLE el estudiado deterioro de todo lo público, y nos corresponde a todas y a todos el revertir esta situación, es responsabilidad de todas y todos, de pensionistas, de jóvenes…de toda la clase trabajadora el movilizarse para exigir hechos. Para exigir cambios inmediatos.

Necesitamos llenar las calles en defensa del Sistema Público de Pensiones, de la Sanidad, de la Ayuda a Domicilio y de los Servicios Sociales sino queremos que todo acabe en manos de corporaciones privadas para que hagan negocio a nuestra costa y finalmente tengamos tanta salud y tanta atención como podamos pagarnos, algo que no podremos hacer.

O nos movemos o nos matan antes de tiempo.