tema : Feminismo
Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 5 de marzo de 2020 - 19h30

La Revolución de les Muyeres: alcuentru con Englims Peñuela

¡Urxente! ¡Xueves 5 de marzu, 19.30h!

cargando...

El Comité de Solidaridá con América Llatina (COSAL) y el Llar La Llegra entamamos esta actividá énte la oportunidá de tener a la compañera Englims Peñuela n'Asturies estos díes. Ye una actividá urxente diseñada nestes últimes hores y pedímosvos un esfuerzu pa espardela.

Englims Peñuela ye una militante feminista y bolivariana con una esperiencia mui bayurosa nel procesu revolucionariu venezolanu. Por exemplu, vien de militar nes mocedaes comunistes, fundó organizaciones como "Género con Clase", "Insumisas", organizadora del alcuentru pola Rebeldía Lésbica, integró'l Conseyu Presidencial de Gobiernu popular de les Muyeres, foi vocera del Congresu Venezolanu de Muyeres, integró la Secretaría Política de la Vicepresidencia de Muyeres del Partido Socialista Unificado de Venezuela...

A la fin, una bona oportunidá pa sentir a una militante venezolana que nos va falar de "la revolución de les muyeres" nesta selmana que fina'l domingu col 8 de marzu y tola riestra de movilizaciones feministes n'Asturies y en tol planeta.

¡Vémonos!

Origen : https://www.facebook.com/events/3322341304460…
Origen : mensaje recibido el 3 marzo 13h