Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 7 de marzo de 2020 - 18h

Concentración escontra la barbarie de la UE a les persones refuxiaes

Énte les noticies ya imaxes insoportables que nos lleguen de la frontera griega con Turquía.

Énte'l sofitu de la UE a les despreciables midíes que la policía griega ta tomando contra persones, incluyíes menores, que fuxen d'una guerra y que tán siendo tundíes , gaseadas y asesinaes.

Énte la pasividá de les autoridaes griegues y de la mesma UE poles acciones violentes de grupos d'ultraderecha contra eses mesmes persones y contra activistes y ONGs.

Énte la vergonzosa actitú del gobiernu d'España, que va unviar un contingente d'efectivos pa sofitar les actuaciones del gobiernu griegu, asitiándose al llau d'una UE que fraya costantemente los DDHH dende'l principiu d'esta crisis humanitaria.

Porque nun podemos permanecer impasibles énte esta barbarie.

Énte la so barbarie, la nuesa solidaridá.

Nun síamos cómplices.
Allega.
Espubliza!!

Convocan: Alendar Asturies y No Name Kitchen

Ante las noticias e imágenes insoportables que nos llegan de la frontera griega con Turquía.

Ante el apoyo de la UE a las despreciables medidas que la policía griega está tomando contra personas, incluidas menores, que huyen de una guerra y que están siendo apaleadas , gaseadas y asesinadas.

Ante la pasividad de las autoridades griegas y de la misma UE por las acciones violentas de grupos de ultraderecha contra esas mismas personas y contra activistas y ONGs.

Ante la vergonzosa actitud del gobierno de España, que enviará un contingente de efectivos para apoyar las actuaciones del gobierno griego, posicionándose al lado de una UE que vulnera constantemente los DDHH desde el principio de esta crisis humanitaria.

Porque no podemos permanecer impasibles ante esta barbarie.

Ante su barbarie, nuestra solidaridad.

No seamos cómplices.
Acude.
Difunde!!