Comentar (0)EnviariCalCompartir

martes 29 de septiembre de 2020 - 10h30

Concentración pola readmisión de la despedida en Supermercados masymas

Ast.Tres la fuelga que paralizó los supermercaos d'Asturies, a finales del pasáu añu, la cadena masymas decidía despidir a una compañera que trabayaba de panadera nel so centru de Llanes por participar y sofitar públicamente la fuelga. Esta compañera llevaba años nesi trabayu, pero nel momentu que dexó de vender sorrises obligatories y empezó a reclamamar los sos derechos, foi despidida.

En masymas repiten la fras de que queremos ayudar, nun se sabe perbién a quien, en concencia non a les sos trabayadores, a les que solo-yos queda la opción de la sorrisa y el "calladina tas más guapa" si nun quieren dise a la cai.

Nun pueden permitise esti tipu d'atropellos a les trabayadores que protesten, y esta vulneración del derechu a la fuelga y a la llibertá sindical, por ello reclamamos la realmisión inmediata de la compañera, el pagu de los sueldos ensin percibir mientres el so despidu illegal y la correspondiente indemnización. Nun ye por dineru, ye por dignidá. Nun ye namái ella, somos toes. Escontra estos abusos desenfundamos la nuesa única arma: la solidaridá.
Realmisión compañera despidida.

Cast.
Tras la huelga que paralizó los supermercados de Asturies, a finales del pasado año, la cadena Más y mas decidía despedir a una compañera que trabajaba de panadera el su centro de Llanes por participar y apoyar públicamente la huelga. Esta compañera llevaba años en ese trabajo, pero en el momento en que dejó de vender sonrisas obligatorias y comenzó a reclamamar sus derechos, fue advertida y luego despedida.
En másymás repiten el lema de que "queremos ayudarte", no se sabe muy bien a quien, desde luego no a sus trabajadoras, a las que solo les queda la opción de la sonrisa y el "calladina estás más guapa" si no quieren irse a la calle.
No se puede permitir este tipo de atropellos a las trabajadoras que protestan, y esta vulneración del derecho a la huelga y a la libertad sindical, por ellos reclamamos la readmisión inmediata de la compañera, el pago de los salarios no percibidos durante su despido ilegal y la correspondiente indemnización. No es por dinero, es por dignidad. No es solo ella, somos todas. Contra estos abusos desenfundamos nuestra única arma: la solidaridad.
Readmisión compañera despedida.