tema :
Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 25 de febrero de 2022 - 19h

Presentación del poemariu "Tayu"

PRESENTACIÓN DEL LIBRO
Tayu

El próximo viernes, 25 de febrero, a las 19:00', en el local social del Ateneo Obrero de Gijón (2ª planta de la Escuela de Comercio, Cl Francisco Tomás y Valiente, 1) tendrá lugar la presentación del libro Tayu, de Alejandro Fernández-Osorio, Premiu «Xuan María Acebal» de poesía 2020, editado por Ediciones Trabe.

La presentación del libro correrá a cargo de Ramón Lluís Bande, cineasta y escritor.

Tayu ye'l so segundu llibru n'asturianu depués de Magaya. Pensáu como la siguiente posa nuna obra sele y firme que busca remirar l'Asturies na que se cría, compónse a camín ente la poesía y l'ensayu. Nesti casu detenémonos na mina como casa y mitu familiar; nel tayu (y la so polisemia) como llugar d'orixe. L'autor conxuga nél dellos paisaxes identitarios: lo familiar, lo político, lo emocional, lo antropolóxico o lo psicoanalítico, consiguiendo traer a xuiciu los mitos propios y evocar un paisaxe únicu ente lo realista y lo simbólico. Con un resultáu d'una fuercia y una honestidá ablucante, l'autor sigue na construcción d'un universu propiu y singular onde lo personal ye voz de lo comunitario, llogrando trespasar les fronteres hacia lo universal que nos «taya» a toos.

Alejandro Fernández-Osorio (Vil.layana, L.lena, 1984). Psicólogu y escritor, ye autor de los llibros La exactitud del instante (2008), Frontería (2011), JC (2015), Magaya (2016) y Tayu (2021). Por ellos concediéron-y los premios Asturies Xoven de Poesía y Narrativa, el Premiu de la Crítica d'Asturies y el «Xuan María Acebal» de Poesía. Exerce y vive en Madrid.

Atentamente,
ATENEO OBRERO DE GIJÓN

IMPORTANTE No hay reserva previa de plazas y sólo se permitirá el acceso hasta completar el aforo establecido. La organización está obligada a llevar un control del evento, por lo que los asistentes deberán atender todas aquellas normas que se les indiquen.