tema : Historia
Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 21 de mayo de 2022 - 19h

Presentación de la novela gráfica "Cumbres en pie de guerra",sobre la Batalla del Mazucu

Esta selmana La felguera ta tremá de cultura y anarquismu:

- El miércoles a les siete vien Marco Sosa de la editorial colombiana "La Valija de fuego". Presenta dos llibros. Unu narra les peripecies de Biófilo Panclasta, anarquista colombianu con una vida de película. L'otru metenos nes catacumbes del antiteismu revolucionariu onde nos toparemos con Alan Moore y otros provocadores ateos de la iglesia del Satán anarquista. Marco tuviera n'Asturies va casi venti años esiliau por la llucha política que desendolca en Colombia. Tenelu na Xusticia siempre ye un placer en tolos sentíos.

https://cartelurbano.com/historias/lo-undergr…

- El sábadu a les siete tará con nosotros Guillermo Menéndez, llangreanu que vien a falar sobre la novela gráfica que va a editar narrando la batalla'l Mazucu. Fadremos alcordanza d'esa xente indómita, curtía en mil batalles, que nun diba a dexase estrapayar ensin plantar cara. En inferioridá númerica y militar, con poca munición, bombardeaos polos nazis de la Lexón Cóndor... 21 díes aguantaron apegándose a la sierra de Cuera, mirando de frente al facismu y la muerte.

Acompañaralu Pablo Undestruktión y por si fuera poco detrás habrá música y pinchos.

https://www.elsaltodiario.com/memoria-histori…

- Pa zarrar la selmana el domingu a les siete tamién tara nel teatro de La Felguera Enma Goldman, la muyer más peligrosa d'América. Una obra na que con un despliegue de talentu artísticu inusitau veremos desfilar a Enma Goldman, Alexander Beckman, Johan Most y otros anarquistes que tantes lluches emburriaron. Feminismu radical, llucha obrera, violencia revolucionaria, cárcel y represión, guerra y antimilitarismu. Tantes coses que güei tan, o deberien tar, al orden del día.

https://www.nortes.me/2022/05/15/emma-goldman…

To ello de baldre. ¡Nun vos lo perder!