tema :   el más visto
Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 25 de junio de 2022 - 19h

Actu solidariu pola salud mental

El Sabadu 25 de Xunu a les 19:00h , nel llocal de la Aavv Santiago Gijon ,na cai peña santa de Enol 4 , pal nuevu Xixón, voy tener el honor de ser parte d' un eventu de mezcolanza d' humor y solidaridá #polasalumental

Una comedia improvisada de "SOMOS GENTE MUY NORMAL " y dirixio por la gran Noemi Miranda Martínez de Trivilorio Impro onde 'l guión escribeslu tú!! .

La entrada ye de baldre ,pero al salir hay que poner la voluntá , apurrir d'alguna perruca , que va dir pa Abrazos Verdes Asturias - Supervivientes en Duelo por Suicidio , pa a su vez remunerar profesionales y d' esa manera mitigar munchu sufrimientu y salvar vides, porque ya sabéis ,a pie de barriu ,a pie de cai

Namas el pueblu salva 'l pueblu !!

Asina que acutai el dii y esparcer el cartelu

Siguimos construyendo

Actuación de la compañía 'Gente muy normal' en un acto dirigido por Noemi Miranda de Trivilorio Impro que receta dosis de comedia como remedio... para casi todo. La salud mental es imprescindible y que tire la primera piedra quien se considere inmune.

Lo recaudado será para la asociación Abrazos Verdes. En la sede de la Asociación de Vecines Santiago, c. Peña Santa de Enol, 4, en Nuevo Gijón, frente al centro comercial.

Menos estigma, más empatía. Fai el humor, fai la empatía.